Impacto Social de los Proyectos Ambientales Escolares -Praes-
Implementados en las Instituciones Educativas de la Localidad de Suba
Abstract
The investigation in the University LIBRE, it must contribute todiagnostic of the locatives, regionals, national hardships, to solution ofthe community problems. However in october from the year 2002,given to the interinstitutional investigation proyect, “Social impact ofthe environmental school proyects – PRAES- implements of theeducatives institucion of the eleven Suba locative, in pact with CADELof the same locative.
Downloads
Download data is not yet available.
References
AYAPE DE SAN AGUSTÍN, Eugenio. Monografía deSuba. Bogotá. Caro y Cuervo. 1990.
CÁMARA DE COMERCIO. Bogotá. Plan de Desarrollo2002-2004. Internet.
DAMA. Agendas Locales Ambientales Localidad 11de Suba. 1994.
FLÓREZ DE OCARIZ. Genealogías del N.R. deGranada. Bogotá. Caro y Cuervo, 1990.
MORALES, Jorge. En Historia de Colombia. Salvat1988.
PARDO UMAÑA, Camilo. Haciendas de la Sabana.Bogotá. AF.
SUBA, ALCALDÍA LOCAL. Análisis Situacional y Plande Desarrollo Local 2002-2004. Bogotá. 2002.
CÁMARA DE COMERCIO. Bogotá. Plan de Desarrollo2002-2004. Internet.
DAMA. Agendas Locales Ambientales Localidad 11de Suba. 1994.
FLÓREZ DE OCARIZ. Genealogías del N.R. deGranada. Bogotá. Caro y Cuervo, 1990.
MORALES, Jorge. En Historia de Colombia. Salvat1988.
PARDO UMAÑA, Camilo. Haciendas de la Sabana.Bogotá. AF.
SUBA, ALCALDÍA LOCAL. Análisis Situacional y Plande Desarrollo Local 2002-2004. Bogotá. 2002.
Downloads
Published
2004-12-01
Issue
Section
Articles
How to Cite
Impacto Social de los Proyectos Ambientales Escolares -Praes-: Implementados en las Instituciones Educativas de la Localidad de Suba. (2004). Avances: Investigación En Ingeniería, 1(1), 38-50. https://revistas.unilibre.edu.co/index.php/avances/article/view/2616