A chronology of scientific episodes reveals, when the SARS-VOC-2 pandemic worsens, the ignored benefits of viruses. Reflection of a teacher
DOI:
https://doi.org/10.18041/2390-0512/biociencias.1.6438Keywords:
Editorial, COVID-19Abstract
Reflecting around the current pandemic, COVID-19, and its pathogen, SARS-COV-2, the Colombian teacher this writes, passionate about the scientific method, asked himself about the goodness of viruses. In response, this scientific disclosure document emerges that shows evidence of the benefits of viruses, especially the priceless one, the generation of knowledge. By pedagogical strategy, the reflection is presented as the chronology of some scientific milestones that occurred during the previous century.
Downloads
References
Downloads
Published
Issue
Section
License
-
Reconocimiento — Debe reconocer adecuadamente la autoría, proporcionar un enlace a la licencia e indicar si se han realizado cambios<. Puede hacerlo de cualquier manera razonable, pero no de una manera que sugiera que tiene el apoyo del licenciador o lo recibe por el uso que hace.
-
NoComercial — No puede utilizar el material para una finalidad comercial.
-
CompartirIgual — Si remezcla, transforma o crea a partir del material, deberá difundir sus contribuciones bajo la misma licencia que el original.
- No hay restricciones adicionales — No puede aplicar términos legales o medidas tecnológicas que legalmente restrinjan realizar aquello que la licencia permite.